Ohjelman kolmas tuloskooste julkaistu: Tietoa ja testattuja ratkaisuja sosiaaliseen kestävyyteen

Julkaisuajankohta 20.9.2023 9.46

Kestävä kaupunki -ohjelma on julkaissut neljä temaattista tuloskoostetta ohjelman hankkeissa kehitetyistä ratkaisuista. Sosiaalisen kestävyyden tuloskooste kokoaa tietoa ja testattuja ratkaisuja ohjelman sosiaaliseen kestävyyteen liittyvistä hankkeista vuosilta 2019-2023.

Hankkeilla on tuettu asukkaiden hyvinvointia ja osallisuutta sekä autettu kaupunkeja ja kuntia kehittämään sosiaalista kestävyyttä edistäviä prosesseja ja toimintamalleja. Tuloskooste antaa ideoita uusista toimintatavoista ja yhteistyömuodoista sekä kaupunkien poikkihallinnolliseen kehitystyöhön että yhteistyöhön asukkaiden kanssa.

Lataa tuloskooste: Tietoa ja testattuja ratkaisuja sosiaalisesti kestävään kaupunkiin

Linkit koosteessa esiteltyihin ratkaisuihin löydät myös sivulta: kestavakaupunki.fi/sosiaalinenkestavyys

Kaikki neljä tuloskoostetta kaupunkien viherympäristöistä, kestävän kehityksen strategisesta johtamisesta, sosiaalisesta kestävyydestä ja kestävästä kaupunkisuunnittelusta löydät täältä.