Ohjelman neljäs tuloskooste julkaistu: Tietoa ja testattuja ratkaisuja kestävään kaupunkisuunnitteluun

Julkaisuajankohta 20.9.2023 9.46

Kestävä kaupunki -ohjelma on julkaissut neljä temaattista tuloskoostetta ohjelman hankkeissa kehitetyistä ratkaisuista. Kestävän kaupunkisuunnittelun tuloskooste kokoaa tietoa ja testattuja ratkaisuja ohjelman kestävään kaupunkisuunnitteluun liittyvistä hankkeista vuosilta 2019-2023.

Hankkeilla on tuettu kaupunkien ja kuntien kestävän kaupunkisuunnittelun prosesseja ja niiden uudistamista sekä asukkaiden ja muiden ryhmien osallisuutta kaupunkisuunnitteluun. Tuloskooste tuo esiin hankkeissa kehitettyjä ratkaisuja ja antaa ideoita uusista toimintatavoista ja yhteistyömuodoista.

Lataa tuloskooste: Tietoa ja testattuja ratkaisuja kestävään kaupunkisuunnitteluun

Linkit koosteessa esiteltyihin ratkaisuihin löydät myös sivulta: kestavakaupunki.fi/kestavakaupunkisuunnittelu

Kaikki neljä tuloskoostetta kaupunkien viherympäristöistä, kestävän kehityksen strategisesta johtamisesta, sosiaalisesta kestävyydestä ja kestävästä kaupunkisuunnittelusta löydät täältä.