Tervetuloa Virtuaalikortteliin – kestävän kaupunkikehityksen avoimeen yhteisöön

Julkaisuajankohta 28.8.2020 10.49

Onko sinulla ideoita ja intoa kestävän kaupunkikehityksen edistämiseen? Haluaisitko kuulla, miten kestävyyshaasteita ratkotaan muualla?

Tervetuloa Virtuaalikortteliin! Virtuaalikortteli toimii Kestävä kaupunki -ohjelman tiedonvaihto- ja vuorovaikutusalustana. Alustalle ovat tervetulleita kaikki kestävästä kaupunkikehityksestä kiinnostuneet tahot – olit sitten kaupungin tai kunnan työntekijä, valtiolla, yrityksessä tai järjestössä työskentelevä tai muuten vain kiinnostunut kestävien kaupunkien kehittämisestä.

Tutustu virtuaalikortteliin tällä videolla. Jos innostuit, lähetä meille yhteystietosi Ota yhteyttä -sivulta löytyvällä lomakkeella, niin kutsumme sinut mukaan. Vinkkaa myös kollegalle!

Virtuaalikortteliin pääset kirjautumaan osoitteessa;virtuaalikortteli.kestavakaupunki.fi.