Kestävän kaupunkikehityksen alueellisten skaalaustyöpajojen sarja käynnistyy

Julkaisuajankohta 20.1.2023 14.35

Kestävän kaupunkikehityksen hyvien käytäntöjen levittämiseen tähtäävää alueellisten työpajojen sarjassa pureudutaan 16.3. johtamiseen Kouvolassa, 28.3. sosiaaliseen kestävyyteen Jyväskylässä ja 20.4. kaupunkiluontoon Helsingissä. Tervetuloa!

Työpajassa kuullaan hyviä esimerkkejä ja työstetään niitä eteenpäin pohtien, miten oppeja voi hyödyntää osallistujien omissa kunnissa. Työpajoissa voidaan halukkaista muodostaa jatkotyöstöpareja tai -ryhmiä, jotka jatkavat aloitettua työtä toisiaan sparraten.

Työpajasarja käynnistyy 16.3. Kouvolassa kestävyyden johtamisen parissa. Toisessa työpajassa 28.3. pureudutaan sosiaaliseen kestävyyteen Jyväskylässä. Kolmannen, Helsingissä alustavasti 20.4. järjestettävän työpajan aiheena on kaupunkiluonnon monimuotoisuus.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:

Työpajoissa ja jatkotyöskentelyssä yhteistyökumppanina FCG. Lisätietoja työpajoista: Santeri Lajunen, FCG, +358 44 019 1113, [email protected]