Kestävä kaupunki -ohjelman haastekimpputyön fasilitoinnin tarjouskilpailu auki

Julkaisuajankohta 1.4.2022 10.59

Ympäristöministeriön koordinoima Kestävä kaupunki -ohjelma jatkaa vuosina 2019-2020 toteutettua kuntien yhteisiä kestävyyshaasteita ratkovaa haastekimpputyötä uusin teemoin.

Haastekimpputyö on kestävyysteemoja poikkileikkaavaa yhteiskehittämistä, joka tuottaa tietoa ja ratkaisuja kaupunkien yhteisiin johtamista ja käytäntöä linkittäviin haasteisiin. Tavoitteena on tuottaa vertaisoppimista, uudenlaisia tekemisen tapoja tai konkreettisia kehitystoimia.

Etsimme nyt yhteistyökumppaneita kahden haastekimpputeeman fasilitointiin avoimella tarjouskilpailulla. Teemat ovat Hyvinvoivat yhteisöt sosiaalisesti kestävissä kaupungeissa sekä Kestävyystavoitteet huomioiva kaupunkisuunnittelu. Tarjoaja voi jättää tarjouksen joko yhteen tai kumpaankin osaan. Toimeksiantojen suunniteltu toteutusaika on kesäkuusta 2022 marraskuuhun 2023.

Kestävä kaupunki –ohjelma hakee haastekimppuihin osallistuvia kuntia huhti-toukokuun aikana.

Tarjousten määräaika on 25.4. klo 16.15.